Πως να μακρύνετε τα μαλλιά σας

υπηρεσίες ομορφιάς

Το Romylos – All About Hair σας δίνει 7 συμβουλές για το πως θα μακρύνετε τα μαλλιά σας.

Επιλέγοντας μια γυναίκα να μπει σε τεχνικές διαδικασίες, δηλαδή βαφές, περμανάντ, φόρμες, ανταύγειες κτλ, πρέπει να είναι απόλυτα συνειδητοποιημένη ότι τα μαλλιά της θα έχουν μεγαλύτερες ανάγκες για φροντίδα. 

1. Κάντε ένα check up

Καταρχήν, σε περίπτωση που παρατηρείτε αραίωση και έντονη δυσκολία ανάπτυξης, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας για να ελέγξει τα επίπεδα σιδήρου,  φερριτίνης, της προλακτίνης και τις ορμόνες του θυρεοειδούς.

2.Υγιεινή διατροφή

  • Πρωτεΐνη

Το κύριο συστατικό της τρίχας είναι η κερατίνη, ένα είδος πρωτεΐνης που θα πρέπει να καταναλώνετε αρκετά.

Τροφές πλούσιες σε κερατίνη: τα ψάρια, τα πουλερικά, τα αυγά, τα φασόλια, το τυρί, τα όσπρια και τα καρύδια. 

  • Σίδηρος

Ο σίδηρος συμμετέχει ενεργά στη μεταφορά οξυγόνου στα κύτταρα. Σε περιπτώσεις έλλειψης σιδήρου μπορεί να παρατηρηθεί ακόμη και απώλεια μαλλιών. Μια μεγάλη μελέτη δείχνει ότι προ-εμμηνοπαυσιακές γυναίκες που ανέφεραν σημαντική απώλεια μαλλιών είχαν σημαντικά χαμηλά επίπεδα φερριτίνης (δηλαδή αποθέματα σιδήρου). Καλό θα ήταν να επιλέξετε τρόφιμα πλούσια σε σίδηρο ζωικής προέλευσης, ο οποίος απορροφάται καλύτερα.

Τροφές πλούσιες σε σίδηρο, ζωικής προέλευσης: μοσχάρι, αρνί, σκούρο κρέας κοτόπουλου και γαλοπούλας, χοιρινό, γαρίδες, κρόκος αυγού.

Τροφές πλούσιες σε σίδηρο, φυτικής προέλευσης: φακές, φασόλια, σπανάκι, σπαράγγια, μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών. 

  • Βιταμίνη C

Εξασφαλίστε τη βιταμίνη C που χρειάζεται ο οργανισμός σας, η οποία καταπολεμά τη γήρανση των μαλλιών σου και βοηθά στον σχηματισμό του κολλαγόνου, το οποίο είναι η βάση του ιστού του τριχοθυλακίου, από το οποίο παράγεται και αναπλάθεται η τρίχα.

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C: πορτοκάλια, γκρέιπ φρουτ, φράουλες, πεπόνι, εσπεριδοειδή, ακτινίδια, κεράσια, μούρα, ντομάτα, λάχανο, μπρόκολο, και πράσινη πιπεριά. 

  • Φολικό οξύ, B6, B12

Οι συγκεκριμένες βιταμίνες του συμπλέγματος Β συμμετέχουν στο σχηματισμό ερυθρών αιμοσφαιρίων, τα οποία μεταφέρουν οξυγόνο και θρεπτικά συστατικά σε όλα τα κύτταρα συμπεριλαμβανομένων κι εκείνων του τριχωτού του κεφαλής. Ελλείψεις σε αυτές τις βιταμίνες μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα την αργή ανάπτυξη της τρίχας και τα αδύναμα και εύθραυστα μαλλιά.
Η έλλειψη βιταμίνης Β12 μπορεί να οδηγήσει σε εμφάνιση γκρίζων μαλλιών.

Τροφές πλούσιες σε φολικό οξύ: φακές, μαυρομάτικα φασόλια, βρώμη, σπανάκι, αγκινάρες, μπρόκολο, ηλιόσποροι, πορτοκάλια, λαχανάκια Βρυξελλών

Τροφές πλούσιες σε Β6: άγριος σολομός, άπαχο βοδινό, κοτόπουλο, πατάτες, καστανό ρύζι, πιπεριές, μπρόκολο, γαρίδες, αυγά, βερίκοκα.

Τροφές πλούσιες σε Β12: οστρακοειδή, άγριος σολομός, γάλα σόγιας, πέστροφα, τόνος, γιαούρτι, γάλα, αυγά, τυρί. 

  • Βιοτίνη

Η βιοτίνη (βιταμίνη Β7, βιταμίνη Η) ανήκει στις υδατοδιαλυτές βιταμίνες και συγκεκριμένα στο σύμπλεγμα βιταμινών Β. Η βιοτίνη παίζει ρόλο στην ανάπτυξη του δέρματος των μαλλιών και των νυχιών. Περιέχεται σε πολλά σκευάσματα καλλυντικών και σαμπουάν. Συμβάλει στην προφύλαξη ή μείωση της τριχόπτωσης. και της σμηγματορροϊκής δερματίτιδας. 

Τροφές πλούσιες σε βιοτίνη: Πολύσπορο ψωμί, τυρί cheddar, μαγειρεμένο αυγό,μαγειρεμένο συκώτι και χοιρινό, σολομός, αβοκάντο, βατόμουρα και κουνουπίδι. 

  • Ψευδάργυρος

Ο ψευδάργυρος είναι ένα μέταλλο , το οποίο αποτελεί βασική δομική μονάδα της κερατίνης (βασικό συστατικό της τρίχας). Χαμηλά επίπεδα ψευδαργύρου μπορεί να οδηγήσουν σε τριχόπτωση και αργή ανάπτυξη της τρίχας.

Τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο: στρείδια, μύδια, αστακός, καβούρι, συκώτι, άπαχο βοδινό, δημητριακά, κοτόπουλο και γαλοπούλα (το σκούρο κρέας), κολοκυθόσποροι, φακές, άπαχο γιαούρτι, φασόλια, κουκουναρόσπορος, ηλιόσποροι και  μανιτάρια,

Πιείτε ένα ποτήρι γάλα πριν πάτε για ύπνο και βοηθήστε με αυτό τον τρόπο τα μαλλιά σας να μακρύνουν γρηγορότερα κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Προσπαθήστε επίσης να υιοθετήσετε γενικότερα έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, αποφεύγοντας το άγχος, το κάπνισμα, το αλκοόλ και τις αυστηρές δίαιτες, καθώς αυτές οι συνήθειες μπορεί να οδηγήσουν ενδεχομένως σε τριχόπτωση.

3.Χρησιμοποιείτε κατάλληλα προϊόντα περιποίησης μαλλιών

Tα μαλλιά σας πρέπει να τα ενυδατώνετε τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα. Θα πρέπει να επενδύσετε σε μια μάσκα βαθιάς ενυδάτωσης και ένα μετάξι.

Προσέξτε το σαμπουάν που θα επιλέξετε. Ένα λάθος σαμπουάν μπορεί να διαταράξει την ισορροπία του τριχωτού της κεφαλής.

Οι περισσότερες γυναίκες έχουν την συνήθεια να λούζουν τα μαλλιά τους συχνά, ακόμη και καθημερινά για να δείχνουν πιο υγιή και λαμπερά. Μεγάλο λάθος! 

Όσο πιο πολύ τα λούζετε, τόσο απομακρύνετε τα φυσικά έλαια του τριχωτού της κεφαλής, που είναι η φυσική θρέψη τους. Το σωστό είναι να λούζονται κάθε 2 ή 3 ημέρες.

Το λούσιμο θα πρέπει να γίνεται με χλιαρό νερό και όχι ζεστό, γιατί μπορεί να μπλοκάρουν οι πόροι.

Προστατέψτε τα μαλλιά σας από το κρύο φορώντας σκουφί  και από το ήλιο με αντηλιακό και καπέλο.

4.Αποφύγετε τα προϊόντα styling μαλλιών με οινόπνευμα

Τα προϊόντα styling με οινόπνευμα μαλλιών μπορεί να βλάψουν την ποιότητα της τρίχας, αποτρέποντας έτσι τη σωστή ανάπτυξή της.

Επίσης, αποφύγετε τις συσκευές θέρμανσης χωρίς την κατάλληλη προστασία , καθώς η θερμότητα που παράγεται από αυτές μπορεί να κάνει τα μαλλιά σας αδύναμα.

Τα μαλλιά και ιδιαίτερα στις γυναίκες που κάνουν τεχνικές εργασίες είναι ξηρά.

5.Φροντίστε για την υγεία του δέρματος του τριχωτού της κεφαλής

Κάνοντας συχνά μασάζ και βουρτσίζοντας τα μαλλιά σας, βοηθάτε στην καλή κυκλοφορία του αίματος, η οποία με τη σειρά της συντελεί στην ταχύτερη ανάπτυξη της τρίχας.

Βουρτσίζετε τα μαλλιά σας πολύ απαλά πριν και μετά το λούσιμο, γιατί έτσι αποφεύγετε και το υπερβολικό μπλέξιμο κατά τη διάρκεια του μπάνιου.

Η βούρτσα σας θα πρέπει να διαθέτει αραιά δόντια για να μην μπλέκει και σπάει την τρίχα.

Επίσης, καλό θα ήταν είναι να ξεμπερδεύετε τα μαλλιά από τις άκρες προς τις ρίζες. (από κάτω προς τα πάνω)

Διατηρείτε τον τριχωτό της κεφαλής σας απαλλαγμένο από πιτυρίδα και άλλα συσσωρευμένα υπολείμματα.

6.Απαλλαχτείτε απ’ την ψαλίδα

Tα μαλλιά μακραίνουν 1,5 έως 2 πόντους το μήνα.

Το κούρεμά σας πρέπει να γίνεται συστηματικά σχεδόν κάθε 2-3 μήνες και αυτό για να καθαρίζουν οι ταλαιπωρημένες άκρες και σε συνδυασμό με την ενυδάτωση να γίνεται η τρίχα κατά μήκος δυνατή και στιλπνή.

Δεν πρέπει να αλλάζετε τον κομμωτή σας γιατί ο επόμενος μπορεί να σας παρασύρει στις δικές του επιθυμίες και να αποκλίνετε από το στόχο σας.

Κατά τη διάρκεια του ύπνου χρησιμοποιείτε μεταξωτή μαξιλαροθήκη, για να προστατεύετε τα μαλλιά σας από το σπάσιμο.

Μη δένετε τα μαλλιά σας πολύ σφιχτά διότι κάνετε πιο εύκολο το σπάσιμο της τρίχας. 
Αν σας αρέσει να τα μαζεύετε πιάστε τα χαλαρά με λαστιχάκι ή με ένα κλάμερ. 

7.Κάντε γυμναστική

Η γυμναστική διεγείρει την παραγωγή των κυττάρων και κάνει το σώμα σας να εργαστεί με αποτέλεσμα να μεγαλώνουν τα μαλλιά με την μέγιστη απόδοση.

Δώστε χρόνο στα μαλλιά σας, να συνηθίσουν τον «νέο τρόπο ζωής».  Μην περιμένετε να έχετε αποτελέσματα από την πρώτη κιόλας ημέρα αλλά σε σύντομο χρονικό διάστημα τα αποτελέσματα θα σας δικαιώσουν.

Γράψτε σχόλιο

Όλα τα σχόλια ελέγχονται από τη διαχείριση πριν δημοσιευθούν